Når du får en bookinganmodning, er det vigtigt, at du enten accepterer eller afviser bookingen hurtigst muligt, samt skriver en besked til kunden. Som Helper er det dit ansvar at kommunikere med kunderne.
Du kan altid foreslå alternative datoer eller starttid, men gør det inden du accepterer bookingen. Du skal altid sikre dig, at du kan tage en booking, inden du accepterer.
Hvis du ikke kan tage bookingen, er det vigtigt du informerer kunden om dette. Du kan informere kunden om, at de kan kontakte Happy Helper Support, hvis de ønsker hjælp til at finde en anden Helper.
Du vil også modtage en notifikation på din smartphone og i en e-mail om en ny booking anmodning. Du kan ændre dine notifikationsindstillinger på din profil under fanen "Profil". Scroll ned til beskeder og vælg her, hvor og hvornår du ønsker at modtage notifikationer.
Bemærk! Ifølge vores retningslinjer skal du acceptere eller afvise en booking inden for 24 timer, ellers kan din profil blive deaktiveret.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.