Det er altid svært at estimere et præcist timeantal til en flytterengøring, men vi anbefaler som udgangspunkt at du opjusterer til det dobbelte af de anbefalede timeantal til dine antal m2 i hjemmet.
Samtidig er de underleverandører/firmaer, som vi samarbejder med på platformen, ofte bedst klædt på til opgaven. Du kan læse mere i vores guide lige her: Hvad er Happy Helper PRO?
På dagen for selve rengøringen anbefaler vi en omhyggelig forventningsafstemning med helperen eller firmaet, og opfordrer både dig og vedkommende til at kommunikere undervejs, hvis nødvendigt. Vi kan altid op- eller nedjustere timeantallet for en fakturering på selve dagen via vores support :)
Vi har oplevet at visse flyttesyn er så detaljeorienterede og fokuserer på forringelser og slid i hjemmet, at selv ikke en dybdegående rengøring er garanti for at alt godkendes 🌪
Du er også velkommen til at chatte med os på www.happyhelper.dk eller ringe på: 89 88 31 88
Tilgængelig:
Mandag-fredag: 08:00-16:00
Weekend/helligdage: lukket
Hvad skal jeg stille til rådighed: Husk at stille de rigtige produkter og det rigtige udstyr til rådighed. Man kan ikke gennemføre en slutrengøring med universalrengøring og en klud.
Læs også: Hvad skal jeg stille til rådighed? Den kan give dig en ide om, hvad der er behov for.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.