Helpers på platformen er ikke professionelle rengøringspersonale, men vil gøre deres bedste for at udføre et tilfredsstillende stykke arbejde. Det kan derfor være en god ide at lave en grundig forventningsafstemning med helperen inden første rengøring. Det kan eksempelvis være hvis I har et gulv, der kræver særlig pleje eller har specielle ønsker og prioriteter for rengøringen. På den måde sikres det, at både I og helperen får en god oplevelse.
Da ingen hjem er ens, kan der ofte tage helperen lidt tid at lære hjemmets kroge at kende. Derfor kan hele hjemmet ikke altid nåes inden for det givne timeantal.
Helperne sætter altid pris på feedback. Ved hjælp af tilbagemelding, har Helperen mulighed for løbende at justere indsatsen til dit behov. Happy Helper anbefaler at visse områder eller opgaver eventuelt prioriteres fra gang til gang.
Hvis du ønsker rengøring af ovn, køleskab eller indvendigt i køkkenskabe, er det vigtigt du tilføjer som minimum en ekstra halv time per ekstra ydelse, udover det anbefalede timeforbrug.
Vi fraråder udvendig vinduespudsning - særligt i hjem i etagebygninger.
Helperne medbringer ikke noget til rengøringen, og gør derfor brug af de rengøringsartikler, du stiller til rådighed.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.