På din Happy Helper kundeprofil har du adgang til din personlige indbakke.
Indbakken er et værktøj til dig, sådan at du kan kommunikere med din Helper.
I din indbakke har du et overblik over din nuværende aftale, på samme måde som du har under 'aftaler'. Overblikket indeholder væsentlige detaljer om din booking. Det er også her du kan anbefale din helper til venner: Du finder knappen til anbefaling i højre hjørne.
Nederst på siden har du 2 muligheder for at kommunikere: Din Helper og Support.
- Din Helper: Her kan du skrive direkte til din Helper. Vi anbefaler, at i aktivt bruger denne funktion, da alle beskeder bliver gemt her. Det giver dig og din Helper muligheden for at få et overblik over gamle korrespondancer.
- Support: I tilfælde af, at der er komplikationer, som dig og din Helper ikke kan løse indbyrdes, eller der skulle opstå en teknisk fejl, er det support, du kontakter.
OBS: Når et samarbejde mellem Helper og booker ophører eller en anmodning bliver afvist, bliver indbakken også slettet. Dette er for at beskytte hinandens informationer. Hvis du har brug for at se tidligere dialog, skal du kontakte Happy Helper Support.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.