Som Helper er det dit ansvar at checke ind og ud af dine bookinger, da det er den eneste måde, hvorpå du kan sikre dig at få din betaling for bookingen.
10 minutter før bookingens starttid vil du automatisk modtage en SMS med et link, hvor du kan checke ind. Du vil igen 10 minutter før bookingens sluttid modtage samme SMS, nu med et link til at checke ud.
Hvis du skulle have problemer med dit internet eller hvis andet har forhindret dig i at checke ind og ud, er det vigtigt du kontakter vores support team enten per mail eller telefon, så de kan hjælpe dig og du kan modtage din betaling sidst på måneden.
Bemærk venligst, at bookeren vil modtage en besked om, at du er checket ind, så vent gerne med at checke ind til du er på adressen.
Hvis du og kunden har aftalt, at en rengøring skal springes over og du stadig modtager check ind SMS, er det vigtigt, at du ikke trykker på linket. Du kan aflyse bookingen via selv-betjeningen på din profil.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.