Hvis du modtager en kreditnota på en rengøring, betyder det, at der er blevet refunderet et beløb til Bookeren. Da du arbejder som freelancer, modtager du en kopi af alle transaktioner, der bliver foretaget på en booking. Ligeledes er din og Bookerens faktura også ens.
Der kan være forskellige årsager til, at Bookeren får en refundering;
En af de hyppigste årsager er, at en rabatkode ikke var registreret på deres booking, og de får derfor deres rabat refunderet.
Der kan også blive refunderet, som kompensation til Bookeren ved en utilfredsstillende rengøring, hvis I sammen har aftalt dette. Ved klage sager vil Happy Helper Support altid høre begge sider af sagen, og vil derfor kontakte dig pr. opkald eller email.
Selvom du modtager en kreditnota, vil du stadig modtage den fulde udbetaling for rengøringen. Happy Helper vil dække værdien af refundering.
Hvis du er i tvivl om, hvorfor du modtager en kreditnota, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte Happy Helper Support.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.