Når du får en bookinganmodning, er det vigtigt, at du besvarer anmodningen hurtigst muligt. Som Helper er det altid vigtigt at du kommunikerer med kunderne.
Hvis du ikke er ledig på det anmodet tidspunkt, så kan altid foreslå alternative datoer eller starttid, men gør det inden du accepterer bookingen. Du skal altid sikre dig, at du kan tage en booking, inden du accepterer.
Hvis du ikke kan tage bookingen, er det vigtigt du informerer kunden om dette. Du kan informere kunden om, at de kan kontakte Happy Helper Support, hvis de ønsker hjælp til at finde en anden Helper. Dog forventer vi, at du løbende holder din kalender opdateret, så du så vidt muligt ikke skal afvise bookinger.
Du vil også modtage en notifikation på din smartphone og i en e-mail om en ny booking anmodning. Du kan ændre dine notifikationsindstillinger på din profil under "kontoindstillinger".
Bemærk! Ifølge vores retningslinjer skal du acceptere eller afvise en booking inden for 24 timer, ellers kan din profil blive gjort passiv.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.