Når Happy Helper Support slår bookinger op på det interne netværk, er det ikke nødvendigvis den første Helper, der kommenterer, som får bookingen.
Ved flere tilfælde har Support modtaget specifikke præferencer til, hvad kunden ønsker. Support går derfor ind og kigger på de tilmeldte Helpers profiler, og prøver at finde den Helper, hvis profil er det bedste match til kunden.
På nogle bookinger tilføjer Support "please look up address and transport" ("vær sød og slå adressen og transport op"). Her er det vigtigt, at man slår adressen op, før man kommenterer på bookingen, da den vil ligge i et yderområde, som det enten kan være svært at komme ud til, eller også ligger langt fra ens hjemmeadresse.
Support er mere tilbøjelig til at give bookingen til en Helper, som har slået adressen op og mener, at de godt kan tage bookingen i en længere periode, på trods af distancen. Det er ikke på turen derud, man skal finde ud af, at turen er for lang til at kunne tage på bookingen mere end én gang.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.