Din konto kan stå som inaktiv og kræve gennemgang af vores Happy Helper supportteam af forskellige årsager:
1. Ny Helper: Når du har tilmeldt dig og betalt dit onboarding-gebyr, vil vores team gennemgå din profil for at afklare de sidste detaljer, før du kan begynde at tage imod ordrer. For at gøre dette skal du booke et Calendly-opkald med os, når det passer dig bedst, ved at klikke på knappen nedenfor.
2. Uønsket opførsel: Hvis din arbejdsmoral eller opførsel ikke lever op til de Happy Helper betingelser du har godkendt under registerringen, kan din konto blive sat inaktiv, mens den er under revision.
En anden grund kan være manglende kommunikation med både support og kunder (f.eks. nye ordrer eller beskeder).
Hvis det er tilfældet, vil vi forsøge at kontakte dig for at løse problemet. Hvis vi ikke kan få fat i dig, sender vi en e-mail — tjek venligst din spam-mappe. Hvis du ikke har modtaget nogen kommunikation fra os, bedes du ringe til os på 89 88 31 88 eller email support@happyhelper.dk
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.