Din konto kan stå som inaktiv og kræve gennemgang af vores Happy Helper supportteam af forskellige årsager:
1. Ny helper: Når du har tilmeldt dig og betalt dit onboarding-gebyr, skal vores team gennemgå din profil for at afklare de sidste detaljer sammen med dig.
Det sidste trine er derfor en kort samtale med vores onboarding team. Meningen med kaldet er blot at tage dig gennem de bedste tips og tricks som Helper. Hvis du skulle have nogle tvivl eller spørgsmål, skal du selvfølgelig spørge løs. Du booker et kald på din profil ved at trykke på 'book onboarding-opkald via Calendly'
2. Uønsket opførsel: Hvis din arbejdsmoral eller opførsel ikke lever op til de Happy Helper betingelser du har godkendt under registerringen, kan din konto blive sat inaktiv, mens den er under revision.
En anden grund kan være manglende kommunikation med både support og kunder (f.eks. nye ordrer eller beskeder).
Hvis det er tilfældet, vil vi forsøge at kontakte dig for at løse problemet. Hvis vi ikke kan få fat i dig, sender vi en e-mail — tjek venligst din spam-mappe. Hvis du ikke har modtaget nogen kommunikation fra os, bedes du ringe til os på 89 88 31 88 eller email support@happyhelper.dk
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.